Sadistiska sara



Vi återkommer ännu en gång till det här med sömn. Vi somnade på soffan och vaknade där i förmiddags. Hade frukostmöte bokat halv tio, vaknade en timme senare med en stendöd mobil på bordet framför mig. Jag har alltså
Sovit som en stock i tolv timmar, utan tendens till att vakna tidigare. Nåväl det fick bli brunch med scones lite senare än vad som egentligen var tänkt, och tydligen fortsätter vi till Ikea. Av någon anledning är jag inte alls sugen på Ikea idag, usch. Känner mig lite tvingad. Känner av lite blåmärken här och där på kroppen sen igår. Kalla mig sadist men jag gillar att ha blåmärken och att trycka på dem. Det är en skön smärta som man inte riktigt kan analysera som obehag eller belåtenhet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0