Trötthetsbloggen


De dagar då jag är "ledig", och nu skrev jag ledig med kaninöron eftersom att man egentligen inte är ledig utan bara planerar sin egen tid.. Men de dagarna unnar jag alltid mig lite extra sovmorgon. När jag vaknar blir jag varje gång lika förskräckt över hur mycket klockan är. Fattar ni!? Idag blev jag väckt klockan 11. Klockan ELVA. Och okej då behövde jag väl sova, men det blir ju inget kvar av dagen sen. Jag äter min harmoniska frukost i en dryg timme (gör det nu) och segar sen vidare. Och sen är det kväll! Man tänker när alarmet ringer att det ändå inte finns någon att gå upp till och snoozar således vidare. Men det finns ju det. Något att gå upp till. Det finns det alltid, exempelvis alla de där sakerna som jag själv klagar över att inte ha tid till. Nej men gå upp tidigare dårå. Kan lika gärna döpa om bloggen till Trötthetsbloggen, ungefär lika rolig som den titeln känns mina sovmorgnar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0