Use that time well

 
 
Jag tänkte hoppa på cykeln till arbetet idag, känner mig sunkig och behöver träna. Behövde inte ens blicka ut genom fönstret för att förstå att det var en bad idea idag. Det är ju storm ute! Helt galet, hade aldrig kommit fram. Önskar att jag hade hela dagen till att skriva hemtenta men nu är det ju inte så. Däremot kommer jag aldrig någonsin mer i hela mitt liv att arbeta samma dag som en hemtenta ska in. Never, I won't do it again. Det är ett misstag som jag sent kommer att glömma, förbannat jobbigt när man har sig själv att skylla är det också. 
 
 
        Den här låtens existens hade jag helt glömt bort! Något för för passet på måndag kanske.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0