Det börjar bli verkligt nu





Har funderat mer och mer på Australien nu den senaste tiden. Jag tror att jag börjar förstå att det faktiskt är på riktigt, trots att det känns så overkligt. Har liksom inte reflekterat över det alls innan, inte ens när jag bokade. Jag bara gjorde det, bestämde mig och gjorde det som jag hade bestämt mig för helt enkelt. Tiden verkar ha hunnit ifatt lite grand, det börjar pirra i magen när jag inser att jag ska åka till Australien. Ensam. Till lillasyster då förstås, men ändå. Blev nästan lite rädd när det slog mig att det inte är mer än tre veckor innan det är dags, vi som har så mycket att göra innan dess. Allt jag hade tänkt hinna göra innan dess ska vi bara inte prata om. Det jag hade som planering vid tiden då jag beställde resan vill säga. Skrämmande hur man ser sin planering bli av bara av sig självt eftersom att tiden ständigt går. Sakerna man gör passerar liksom omedvetet i revy framför en. Efter att de har inträffat då. Hjälp!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0