Inte så stolt





Över mig själv idag. Jag stod emot alla dåliga ursäkter och tog mig ner till gymet, väl där nere kändes det riktigt bra. Klappade mig själv på axeln och fightades mot klockan. Känner mig dock inte nöjd såhär i efterhand. Bättre kan jag. Hårdare kan jag pressa mig. Såhär tänker jag; ska jag ändå ner till gymet så kan jag lika gärna träna. Träna hårt, det ska göra ont att gå därifrån. Benen ska vara som spagetti och armarna ska vara svaga som en åttioårings. Direkt när man går därifrån alltså, sen blir man ju starkare än någonsin. Tänker jag. Lyckades inte med det idag. Är besviken på mig själv och vill göra om. Helst nu på en gång. Men vi drömmer om förbättring istället, och hörs imorgon.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0