Insomnia

 
 
Pepparkryddad flankstek med matvete och passionssallad, serverat med kalvfondsås. Det ni, det var riktigt mumsigt. Har intagit soffläge och befinner mig i värsta matkoman. Trött och arg på mig själv för att jag har tränat alldeles för lite den senaste tiden, men jaja jag försöker fånga dagen och tänker träna ikapp i sinom tid. Känner mig sunkig bara och det är lite trist.
 
 
 
Försöker mig även på lite catching up med mina homiesar också. Förlåt men jag suger på att höra av mig till folk. Jag vet. Men jag försöker. Är självupptagen ibland och det måste man få vara, så länge man inte är elak men det tror jag nog inte att jag är heller. Och även om jag är sjukligt dålig på att själv höra av mig så blir jag glad när ett sms eller samtal kommer, som idag! Att man är saknad. Tack min fina vän, det betyder jättemycket.
 
 
By the way, satan vad mycket smidigare det är att skriva via datorn! Vill ha min mac, den jag fortfarande inte köpt, längtar efter den. Men nu var det den eller resan till Australien, och jag prioterade nog hyfsat rätt ändå.. Men en mac vill jag ha. Köp gärna en till mig. Snälla söta rara.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0