Så sugen


Känner mig galet träningssugen. Inte träning som att stå på gymet och trampa i en maskin, nänä jag vill gå på läger. Träningsläger med hinderbanor och sånt. Eller yogamaraton. Träning som får en att vilja kämpa och svettas som en liten gris. Men något läger blir det väl inte, har istället rensat ogräs halva dagen som bot på min rastlöshet. Sjukt tråkig syssla måste jag säga. Usch. Har annars mest chillat i solen och väntat på att klockan skulle bli eftermiddag. Nu har den blivit det och jag ska gå in och leta finkläder, alltså finkläder vad har man då? Känner mig helt nollad idag.

Sen beger jag mig till jobbet för lite sommarnöje, fråga mig inte vad det innebär! Jag tycker att det ska bli lika spännande att se som ni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0