Skål för mig

 
 
Idag fick jag tillbaka min sista granskning från termin två. Jag har samlat ihop 12 VGpoäng av 14 möjliga och känner mig mäkta stolt. Därför skriver jag det här, för det är min blogg och här får jag skryta om mig själv hur mycket jag vill. Sen hade man också kunnat tro att det är i den flummiga kursen jag samlade gott om poäng, men då tror man i så fall fel. Flummeri har jag gott om till vardags, det vet jag, så av den anledningen satsade jag på att skaffa mig kunskap i den mer tekniskt uppbyggda delen. Det visade sig kunna ge resultat det med, uppenbarligen.
 
Detta firas med nakna äpplets torra äppelcider, som jag förvisso drack redan innan mitt reflektionsresultat uppdagats. Så nu är den slut. Men jag är ju ledig ända tills imorgon, så vad gör det med ett glas till? Skål!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0