Get up and try


Efter mördarpasset igår njöt jag av sovmorgon i morse. Vaknade förskräckt av en klocka som ringde men blev hjärtligt tacksam när jag insåg att det inte var min. Mindre kul för stackaren som skulle upp men det kunde ju inte jag ta hänsyn till, somnade gott igen.

Chattade lite med Sis i förmiddags med, jag tror att jag svarar "vad kul!!!!!" på allt hon skriver. Snacka om optimist. Hon skrev att man verkligen får kämpa för allt! Oh vad bra, svarade jag, det är ju det bästa. Nothing comes for free. Jag tycker att det är viktigt att man får jobba hårt, då kan man njuta mer av tillfredsställelsen när man uppnått sitt mål.

Nä, nu har jag precis varit och plockat ut H&MPaket. Stort som ett hus. Ska bli spännande att se vad jag faktiskt har beställt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0