Sara goes indian


Vaknade med ett kastmärke mitt i pannan, mellan ögonen. Ja ni fattar, där ögonbrynen hade mötts om de nu hade varit ett enda. Kändes lagom kul med en stor böld så det fick bli sju lager smink idag. Längtar riktigt mycket efter vår och sommar när man kan skippa det mesta av sminket, min hud gör lite uppror just nu så det är inte bara längtan.. jag hade verkligen behövt det också. Alltså jag kom att fundera på vad indier egentligen heter på engelska? När jag skrev min rubrik. För indian betyder väl indian? Men vad heter indier?! Aja, måste ha enormt mycket viktigt i huvudet med tanke på den frågeställningen.

Bläddrade förresten en snabbis i en H&Mbroschyr nu på tåget, blev sugen på allt fint. Kanske blir en beställning. IGEN.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0