Vem är mördaren?


Kom hem efter mitt pass igår, vi var inte alls många (riktigt många avbokningar, var väl ingen som vågade trotsa orkanvindarna) men just därför körde jag lite extra hårt. Om inget annat så för att höja min egen motivation, har varit så seg i kroppen en längre tid. Kom hem senare än vanligt då jag hade en ovanligt pratglad kund som troligtvis behövde få ventilera. Skuttade (knappast) in i duschen och lyckades därefter precis få mig själv att fixa lite mat. La mig på soffan och inväntade ett avsnitt av mentalisten, i sista reklamen kröp jag ner hos en redan somnad honey och väntade på slutet. Sen blev jag väckt kl 03.nånting av "jag går och lägger mig nu".

Tror att jag kan störa ihjäl mig! Somna i sista pausen. Hur irriterande är det inte, här sitter man i en timme.. Lägger alltså en timme av sin tid på att se ett program .. Sen somnar man precis innan upplösningen. What a waste. Nu kommer man ju aldrig få reda på vem mördaren var! Om någon råkade titta på samma program igår så maila mig gärna och berätta! Vaknade täppt i näsan med, när fan kommer den jävla våren?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0