Blandade känslor


Skrev precis tåghelvetet i ett sms. Ganska intressant att det redan fanns i min ordlista, det har i och för sig använts mer än ett par gånger förr så det mest intressanta är väl egentligen min förvåning.

Tåghelvetet ja. Det har varit lite struligt ett tag nu och jag har väl egentligen bara väntat på att det här ska hända. Inställt sista biten pga en olycka. Ja men vad härligt! Jag blev så glad över att få komma hem tidigt, ja jag räknade klockan fyra som tidigt, för en gångs skull så det tro väl fan att nåt jävelskap ska inträffa. Och en riktigt ofräsch människa sitter mittemot mig med. Usch, skitig och luktar mögel så jag kan spy.

Försöker tänka på att vi fick tillbaka vår rapport med fint betyg istället. Allt slit gav slutligen resultat. Bra vi är tjejer!



Kommentarer
Postat av: Nellie

Haha har vart vi positiva! Sjukt glad att jag slipper pendla, vet hur det kanns :) Kram Sis

2013-05-16 @ 06:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0