På väg



And were on our way!

Haft en överjävlig morgon hittills så förhoppningsvis kan den bara bli bättre. Det första som hände när jag klivit upp var att dragkedjan på mina byxor gick sönder när jag tog på dem. Underbart. Hade dock inte tid att tänka om utan jag fick istället tänka snabbt och laga den med en fästnål. Fick diverse små utbrott sådär klockan 5.30 på morgonen (+
att det ser billigt ut). Där sprack även min planering kring det som jag strukturerat upp i huvudet. Hann inte äta och påminde honey om allt som inte skulle glömmas så mycket så att jag glömde själv. Nej men hey! Vi åker till Italien utan solbrillor. Smart drag där! Och fyllde på mitt jojo med jävligt mycket bara för att sen bli osäker på det jag från början tänkt ut. Så betalade dyrare pengar för min tillköpsbiljett än vad som hade varit nödvändigt bara för att jag började tvivla på min egen hjärna. Skulle aldrig ha gjort det. Får ta det som en lärdom - tvivla inte på din egen hjärna Sara!

Hursomhelst så är vi i Malmö med tåget nu och alltså snart framme på Kastrup. Tur det för jag är äckligt hungrig. Ha en trevlig helg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0