Allt för en jävla blankett


Trots ilskan tidigare idag så fick jag faktiskt ganska mycket gjort. Döm om min förvåning när jag äntligen kom fram i den där förbannade telefonkön, det gick en signal och sen BRÖTS det. Kan ju säga att jag trodde att jag skulle få just ett bryt. Blev så arg så att jag reste mig upp alldeles för hastigt. Eller jag lyckades inte resa mig riktigt, satt nämligen med ena benet under det andra ( tänk halvt skräddarställning ) och telefonen klistrad i handen. Så jag dök. Riktig fet djupdykning. Rakt ner på golvet, landade på min ena armbåge och drog en lång ramsa högt och tydligt. Gjorde ont som fan och jag tackade Gud för att ingen annan var hemma och såg mig. Allt för en jävla blankett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0