Ecologica

Glömde ju berätta om vår skörd! I förrgår kväll (till och med!) blev det ju lite sen middag, och som bekant hade jag varit och hämtat väskor i föräldrahemmet. Skulle svänga inom affären som ligger på vägen hem men insåg förvånat att det var stängt. Förvånad mest över hur fort klockan hade sprungit iväg tror jag. Då det bara var två saker jag var ute efter så orkade jag inte köra vidare in till the big city utan fortsatte halvt besviken hemåt. Tänkte mest att jag fick lösa min brist på ingredienser genom att ersätta med något annat. MEN! Så kom vi på. Vi har ju landet! Trädgårdslandet ni vet. Första skörden. Tänk, lite nytta kom det till ändå. Alla de där panikattackerna bland mördarsniglar och surrande flugor. Känner mig väldigt ekologisk som använder närodlat. Bokstavligt talat.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0