Fantiserar om ett annat liv

 
 
Zumbar omkring för fullt här nere. Helt sjukt vad jag dansar. I huvudet då alltså. Försöker hålla mig disciplinerad och  träna rumpa och core. Kommer att ha sjukt dålig kondis efter hemkomst. Det blir tufft att ta igen. Önskar ibland att jag vore en löpare. Tänk att på tidig, tidig morgonkvist snöra på sig löparskorna, ta sig ner till vattnet och i havets brus springa längs strandkanten under bar himmel och soluppgång. Vilken vision! Jag kan riktigt känna känslan av sand under fötterna, eller under skorna får det väl bli, och pulsen som slår. Men jag har inga löparskor, och de pengar jag lägger på träningskläder lägger jag mest på zumbakläder. Nej, det får bli i ett annat liv. Eller när jag har blivit rik och kan köpa allt jag pekar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0