Snip snap the scissors go

Räknar ner timmarna tills att jag slutar jobbet idag, fy vad jag kan kräkas på det här stället. Allting har bara gått alldeles för långt och jag svär att ingen vill härifrån mer än jag. Fast nu var det inte riktigt det jag hade tänkt skriva om, tappade visst tråden där. Jo! Det jag tänkte skriva var att jag räknar ner eftersom att jag äntligen, finally, till slut, efter många om och men, ska taataa.. Klippa mig!! Det är riktigt grymt så mycket jag behöver det. Seriöööst. Har hittat en hårfärg som ungefärligt visar hur jag vill att håret på mitt huvud ska se ut. Fast det blir kanske en annan gång. Men såhär iaf, kanske mer kanel och mindre kastanj. Äh jag vet inte. Inget rött iaf. Absolut inget rött!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0