True story

Tror att jag hade en mental urladdning igår. Stod på jobbet och höll på att få ett bryt så jag slog slag i saken och fick ur mig vissa saker som var nödvändiga. Därefter har jag känt mig som ett ihåligt skal, men jag tror att det är på ett positivt sätt. Kom hem och lagade lite mat som jag fick i mig och skulle se på lite film. Men jag tror fan att tvkanalerna hade gått ihop och körde en hyllningskväll till nittiotalet. Ren jävla skit. Så vi lyckades somna på soffan, där jag också vaknade för en ca trettio minuter sen. Känns som att jag aldrig gick och la mig, vilket jag ju faktiskt heller inte gjorde, och var så varm att jag hade en stor svettfläck på linnet. Detta blir en dag i dvala. Önskar att klockan kunde slå halv tre nu med detsamma. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0