Min bloggdesigner

Min bloggdesigner, who shall not be namned, has left the building. Tja utseende är ju inte allt, men det är fan mycket och mitt är under uppbyggnad. Eller ja, bloggens då. Och nu när jag är ensam hemma igen, skönt, så hoppade jag i pyjamasbyxorna och hällde upp ett glas vin. Det värsta är att jag är osäker på ifall jag tycker om det här vinet. Jag älskade det för två år sedan och det var likaså gott förra året. Men i år, njaa jag vet faktiskt inte. Jag drack det för någon helg sen för första gången den här sommaren och det tog verkligen emot att låta det rinna genom strupen. Antingen är det något som förändrats med själva vinet eller så är det mina smaklökar som utvecklats. Vad moget det lät. Men det kan faktiskt vara det sistnämnda, har druckit mycket bra vin det senaste året. Det lät också väldigt moget. Så vin, fotboll och bloggen. Det är min kväll det. Har för övrigt känt mig skitsnygg och gått osminkad hela dagen. I rosa. Pretty in pink.
 
 
 
             
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: fru Wihlborg

Hu! Är det inte det vinet som knäckte mig och A vid den här tiden förra året???
Jag kommer aldrig mer att ens lukta på rosévin efter den pärsen. Hela midsommar dog ju.

2012-06-19 @ 22:38:35
Postat av: fru Wihlborg

Hu! Är det inte det vinet som knäckte mig och A vid den här tiden förra året???
Jag kommer aldrig mer att ens lukta på rosévin efter den pärsen. Hela midsommar dog ju.

Svar: Knäckte? Nää, kan jag inte tänka mig...
sara månsson

2012-06-19 @ 22:38:36
Postat av: fru Wihlborg

Generöst av din blogg att låta mig få dubbla inlägg...

Svar: a min blogg är väldigt generös..
sara månsson

2012-06-19 @ 22:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0