Då var det dags igen.



Fick efter långt om länge svar ifrån skånetrafiken gällande min (uteblivna) resa. Minns ni? Var så arg så att jag trodde att jag skulle explodera i alla fall. Öppnar mailet och blir föga förvånad när dem påstår att jag behöver komplettera med kvittot. Såhär svarade jag.



Tack för ert svar.

Taxameterkvittot fanns bifogat tillsammans med resterande uppgifter. Jag fick till och med en kopia utav chauffören då det tydligen är allmänt känt att kvittona råkar "försvinna på posten" i dessa situationer. Så om det skulle vara så även i detta fall så ber jag er att omgående ta kontakt med posten och ställa frågan varför deras anställda öppnar er post och medvetet plockar bort vissa avgörande faktorer. Det vore verkligen pricken över i om ni nu skulle komma och påstå att mitt bifogade kvitto saknas, då råder det allvarliga brister hos er personal vilka uppenbarligen inte kan sköta sitt jobb. Att ni lämnar era kunder lite här och där utan att ta någon som helst notis skulle tydligen inte vara nog, när det sedan är dags att ta konsekvensen av ert agerande och ersätta pengar som har lagts ut så har ni människor som jobbar för att trötta ut den som blivit lidande. Jag ska inte behöva lägga en extra krona på att ta mig någonstans när jag månad efter månad betalar er för att ordna det åt mig. Men om det trots allt är detta som är er arbetsmoral så förstår jag att ingen kom för att hämta mig, då hade inte jag heller velat vara anställd hos er. Skämmes.


Hälsningar Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0