Blöt hund



Vilket väder. Blåste nästan iväg när jag gick utanför dörren, men hittade lyckligtvis min borttappade plånbok när jag satte mig i bilen. Den var bara borttappad i drygt tio minuter, men hallå vad panikslagen man hinner bli! I alla fall, sen stod jag i blött regn och väntade på tåget. Luktar bara blöt hund nu, hela jag. Så mysigt är det. Funderar på att börja läsa lite men vet inte om jag orkar. Känner mig helt off, inte sugen på nåt. Ont i halsen med. Och så sitter det värsta rökbomben framför mig, alltså det stinker. Blir riktigt illamående. Fy fan vad äckligt att lukta så. Ja ni hör ju vilket elände.



Kommentarer
Postat av: Minna

Försök tänka positivt fr.o.m nu så kan dagen bara bli bättre :) <3

2013-01-31 @ 08:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0