Happy birthday



Idag fyller älskling år. Äntligen! Äntligen eftersom att jag nu kunde avslöja Milano. Ni ska bara veta hur länge jag har fått gå och bita mig i tungan, detta har nämligen varit bokat ett tag. Själva paketet honey fick innehöll ett paket pasta från barilla samt ett paket med salami milano. Man måste ju få öppna paket på sin födelsedag liksom. Utöver detta gav jag ett handskrivet brev i vilket det stod att vi skulle leka en liten lek, sakerna i paketet var ledtrådar och det hela skulle gå ut på att älskling skulle gissa sig fram till vad the Gift faktiskt var.

Jag tycker att det var riktigt bra ledtrådar, honey tyckte mer att det var långsökt. Han gissade på matlagningskurs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0