En ny dag


Ja gårdagen var väldigt mysig, längesen jag turade Helsingborg/Helsingör. Minns när vi var ett tjejgäng som gjorde det. Fram och tillbaka, fram och tillbaka. Åt en supergod middag i restaurangen, drack cider (det enda som gällde på den tiden) och fjantade ute på däck. Vilka minnen! Igår satt vi istället på Helsingör torg i ett par timmar och drack rosé. I SOLEN. Hade värsta tur med vädret när vi satt där, det var lä och det bara stekte. När vi reste oss upp och gick därifrån blev det mulet. Vädergudarna var visst på vår sida. Tänk att dem kan vara det ibland! Kvällen avslutades sen med ett par filmer i soffan. Det var jävligt skönt att inte göra någonting annat än att bara ligga och glo. Den senaste tiden har gett mig mycket ny energi, jag är oerhört tacksam för att jag har fått (tagit mig?) tid till återhämtning. April var ganska hemsk, maj kanske blir fantastisk?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0