Jag ska måla hela världen lilla mamma

 
Alltså jag är så jävla grym. Blev sjukt irriterad innan i eftermiddags, och i ren frustration plockade jag fram pensel och spann. Stod i tio minuter och försökte få upp locket på färgburken, använde bl.a. en kniv, en skruvmejsel och en osthyvel. Det gick inte så bra. Blev förbannad, så jag tog på mig skorna och gick ut och flyttade på vår gamla dörr (vi har ju fått ny ni vet).. Den ska sparas men inte regnas på, så jag tog i för kung och fosterland och bar in den under tak. Samlade ny kraft och försökte återigen få upp den satans burken med färg. Det slutade med att jag motvilligt fick be om hjälp. Men sen rann det på. Målade nästan hela det resterande uterummet, från ful furu till fräscht vitt. Tror dock jag blivit förgiftad av alla kemikalier. Fick värsta headachen. Men tänk vilken asbra egenskap, att omvandla all den där negativa energin till något kreativt. Nahe. Älskar att jag har sovmorgon imorn. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0