Hang in there





Good morning. Undrar om det är det egentligen? En god morgon. Har sovit drygt fem timmar och jag är så trött så jag är nästan självmordsbenägen. Det gör då fan inte saken bättre av att jag vet vilken hektisk dag detta kommer att bli. Vi kan ju börja med till exempel all hets på jobbet, då jag vet vem som kommer att vara där idag.. Alltid en jävla häxjakt. Orka!! Så, min enda önskan för tillfället är att klockan slår halv tre så att jag kan ta mig därifrån. Sen har jag faktiskt tre timmar på min innan vi ska bege oss ner till bästa lillasyster i Lund för att sitta som publik under hennes slutproduktion. Så jävla grymt! Och på tal om något annat som är så jävla grymt så är det gårdagen!! Något av det roligaste jag har gjort, jag ÄLSKADE det! Tack fina fina M för att jag fick ställa upp och vara catwalkmodell åt dig! En fet uppdatering med mycket bilder kommer att dyka upp, men eftersom att bloggappen är så förbannat störd just nu så går inte mina planer riktigt som de ska. Nu ska jag dricka upp mitt läkande vatten, med helande ingefära och lenande honung, som också är fantastiskt gott! Sant. Det kommer mer, så stay put.

Kommentarer
Postat av: Madde

Du ska ha tack Sara :) du var grym, vi var grymma! Alla var lika chockade som oss att det inte blev no.1!!! :) <3

2012-06-17 @ 03:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0