Vad är det för film?

Igår satt jag i kassan när en mamma och en liten tjej kom fram. Tösen tittade på mig och sa;
 
Ehh vad tycker du, ska jag gå på bio med min kompis eller gå på allsången i parken?..
Tja, svarade jag, vad är du mest sugen på då?
Jo, lite både och tyckte hon. 
Jag funderade lite och svarade henne.. Okej, då har vi ju ett dilemma. Fast du kan kanske ta med din kompis till parken och så kan ni ju gå på bio en annan kväll. Kanske fredag? Att vi har allsång här i byn händer ju inte så ofta!
Hmm mja, sa hon och tittade frågande på mig. Men vad är det för film?
 
Jag blev helt ställd och min respons blev något i stil med eeeeeh och hur ska jaaag veta det, haha??? Kunde inte hålla mig utan fick till ett skrattanfall, vilket både mor och dotter stämde in i. Tur det kanske.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0