Homeland

Mm på väg hem. Trött som en lase och shoppat lite lagom. Blev så jävla irri inne på Zara, höll i ett par jättefina byxor (som troligtvis inte hade passat ändå but still!) och köade inne på herr. Då säger det kvinnliga biträdet lite halvsnorkigt till oss ladies i kön, "aalltså ni får inte prova damkläder här inne tyvärr!". Fuck you, tänkte jag, lämnade byxorna och gick. Inte en chans att jag hade ställt mig i fetaste kön inne på dam bara för att sen upptäcka att pantsen ändå inte passade. Men en säljmöjlighet gick dom miste om, det tänkte jag inte ge. Nu är jag helt jävla slut, med värsta huvudvärken. Och efter sju timmar med samma sällskap ser jag enormt mycket fram emot att byta. Fick samtal om att vi är bortbjudna ikväll. "Klockan sex. Hinner du bli klar tills dess? Jag ville bara säga det så du inte blir förbannad sen." Cute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0