Syns man så finns man

Det är såhär, vilket jag har glömt att berätta, att i torsdags när jag står på jobbet kommer det fram en kvinna till mig och frågar om det är jag som är Sara. Och om det är jag som är instruktör nere på gymet. Jodå, svarar jag glatt, och vi fortsätter att prata. Hon kom med en förfrågan till mig och berättar att dom sökte efter någon som kunde hålla i en aktivitet på en familjedag i slutet på sommaren. Och säger då att hon har fått höra att jag är väldigt duktig. Jag slutar aldrig att bli glad av att få höra de orden. Att få höra att det pratas om mig och hur bra jag är på det jag gör. Jag blir riktigt jävla glad och det är detta jag brinner för. Att få göra det man älskar och få cred för det! I love it! Och i love you guys som sprider dessa fina ord! Verkligen. You make me happy.


Kommentarer
Postat av: Josefin

Du är ju grym Sara!!

2012-05-12 @ 10:06:21
Postat av: Minna

Härligt att höra! Ta åt dig av allt det där för du vet att det stämmer!!:)

2012-05-12 @ 12:10:01
Postat av: Wihlborgskan

..snor faktiskt åt mig lite kärlek för jag rekommenderade dig till nån för ett tag sen.. Kanske var hon? 0:)

2012-05-12 @ 21:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0