Utvilad

 
 
Vet ni vad jag har gjort idag??????
 
 
Inte ett skit! 
 
Precis så mycket faktiskt, och tro det eller ej men det känns ganska bra. Vanligtvis hatar jag att inte ha gjort ett enda skit, men idag känner jag mig bara harmonisk. Dukade nästan precis undan frukosten, okej inte riktigt men nästan.. Ja men ni fattar. En sån dag har det varit. Har börjat titta på och förbereda min införsäljning som jag har på torsdag morgon. Det har väl gått lite sådär men jag känner att jag nog ändå kan vara på rätt spår. *Idag samlade jag energi, imorgon använder jag den. Ja, så får det bli. Om den inte tar slut ikväll då, det blev visst ett afropass med i de planerna.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0